NXT-GEN 2019


De wereld is constant in beweging! Wat 20 jaar geleden als heel normaal werd beschouwd, is nu vaak achterhaald. Zo is dat ook bij organisaties, hun doelgroepen en medewerkers. Wat zij nu willen, kan over 10 jaar ineens heel anders zijn.

Ontwikkelingen hierin kunnen snel gaan. Denk eens aan de grootste merken ter wereld, zoals Google, Amazon, Facebook en Netflix. Of aan Nederlandse organisaties als Coolblue en Bol.com.
Deze bedrijven bestaan soms amper 20 jaar oud en groeien snel door in te spelen op wat nu actueel is.

Daarentegen ontwikkelen sommige “oude” merken, zoals Disney, Coca-Cola, Shell en Heineken nog steeds razendsnel. En wat dacht je van Apple, die het is gelukt om van nagenoeg een faillissement het populairste merk ter wereld te worden.

Hoe hebben deze bedrijven dat aangepakt en hoe zorgen zij ervoor dat ze actueel blijven of (weer) worden? Op welke manier spelen bedrijven in op een constant veranderende vraag van hun doelgroep en nieuwe generaties?

Kortom.. hoe kun jij als ondernemer, manager of (zelfstandig) professional mee met de nieuwe ontwikkelingen en behoeften van nieuwe generaties bedrijven, ondernemers en medewerkers.
Laat je hierover inspireren en informeren tijdens het Next-Gen Inspiratie -Event!

Inspiratie, innovatie en toekomstgericht
Op maandag 30 september 2019 kun je inspiratie en inzichten opdoen over groei, branding en toekomstige ontwikkelingen. Je ontdekt de visie van een nieuwe generatie ondernemers en medewerkers en wat hen beweegt en motiveert. Je krijgt nieuwe inzichten die je direct helpen nieuwe stappen te zetten. Daarnaast is het Next-Gen event de ideale gelegenheid om te netwerken met andere (Next-Gen) ondernemers, managers & zakelijk professionals.

Dit evenement wordt je aangeboden door Zeeland Business, Schipper Accountants en de Zeeuwse Rabobanken.

Sfeerimpressie van dit afgelopen event

Meer informatie over dit event

Bekijk hier het programma

18.15 – 19.00 Inloop + ontvangst De Mythe (lobby)
19.00 – 19.30 De Speld Live
19.30 – 20.00 Diederick Janssens
20.00 – 20.45 Tony’s Chocolonely (Ynzo van Zanten)
20.45 – 21.00 Afsluitende sketch De Speld
21.00 – 22.00 Informeel napraten, borrelen en netwerken

Dit zijn onze sprekers

Tony’s Chocolonely
Succesverhalen delen, dat creëert inspiratie en inzicht. Tijdens het Next-Gen event hebben we het inspirerende verhaal van Tony’s Chocolonely spreker Ynzo van Zanten. In 10 jaar tijd Verkade voorbijgestreefd met 100% slaafvrije chocolade. Een verhaal over modern ondernemerschap, visie, duurzaamheid en sociaal leiderschap.

De Speld Live
Humor is soms de beste raadgever, want het levert soms het beste advies. Je kent het “Next-Gen” bedrijf De Speld wellicht van de messcherpe analyses en betrouwbaar nieuws met een twist over politiek, lifestyle, cultuur en sport. Met De Speld LIVE wordt een speciale Zeeuwse analyse over het thema ondernemerschap en nieuwe generaties gemaakt.

Merkgoeroe en TEDx spreker Diederick Janssens
Wat maakt nu eigenlijk het verschil tussen Tony’s en andere chocolademerken? Waarom is Coolblue populairder dan de Mediamarkt? Hoe wordt jouw organisatie geliefder dan je concurrenten? Diederick Janssens is TEDx-spreker, social branding goeroe en initiatiefnemer van de NIMA Love brand basics. Hij geeft in een smakelijke korte “talk” richting en tips over hoe bedrijven persoonlijk kunnen groeien en deelt inspirerende tips over branding en merkstrategie.